Yes I ment me!

Hej jag heter Ech och är 12 år. Mitt riktiga namn kommer ni aldrig få veta om inte några dumma klasskompisar lr nåt kommer och förstör allt! Nåja skit it ;) Jag vill bli Cirkus stjärna när jag blir stor och ja svinga mig i tranpetsen :D That´s the dream of mine. Några saker jag tycker om är

Fruktsoda,jordgubbar,Muchc,Ansa,Sosso,Ali 4q,Basket,Japan,KALEIDO STAR <3,Familjen,Manga,Anime,Mentos,Lakrits,Ankor,Andradjur och GOSEDJUR!

Gå in på min och Mechc´s blogg http://MechcEch.blogg.se :D

Sayonara

 Haha jag MITT i en gäsp attack XD

 Jag i skiiit kort hår

 Myyyys tofflor <3 ^^

???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag vill gärna komma ihåg ditt namn!

E-mail adressen publiceras inte!:

URL/Bloggadress:

Kommentar: Snälla kommentera något!^^

Trackback
RSS 2.0